Certificat emès per l'Ajuntament on es determina la compatibilitat o no d'una activitat o ús projectat amb la normativa i el planejament municipal.
Aquest certificat reflecteix la classificació urbanística del sòl, el planejament, els usos urbanístics admesos, la capacitat dels serveis públics municipals d’atendre els requeriments de l’activitat, etc.
Qui ho gestiona:
Departament d'Obres i/o Urbanisme
Qui ho pot sol·licitar:
Qualsevol persona física o jurídica.
Quan s'ha de sol·licitar:
A l'Ajuntament, durant l'horari d'atenció al públic
Cost del tràmit:
D'acord a la ordenança fiscal núm 10:
25€ per llicència
Temps de tramitació:
1 mes
On es pot sol·licitar?
A l'Ajuntament d'Alguaire
Pl. Església, 21 2n pis
25125 Alguaire
Com s'ha de sol·licitar?
Presencialment
Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats Articles 42, 43, 44, 48, 107 109, 116 i 117 de la LPAC. Articles 8.1.c) i 10.1.a) de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa (LJCA). Articles 20.4.a) i 26.1.b) de la LHL. Articles 26.d), 40.c) i 54 del RIIA. Articles 204 i 205 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat mitjançant Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre. Articles 21.c) i 39 a 41 de l'OA.
Legislació complementària i supletòria: Articles 6.2 i 16.2 de la Llei 6/1998, de 14 d'abril, sobre règim del sòl i valoracions (LSE). Articles 96 i 97 del text refós de la legislació vigent a Catalunya en matèria urbanística, aprovat mitjançant Decret Legislatiu 1/1990, de 12 de juliol (LSC). Articles 165 i 166 del Reglament de planejament urbanístic, aprovat mitjançant Reial Decret 2159/1978, de 23 de juny (RPU).